Felanmälan

Viktigt att veta vid en akut felanmälan!

Om dit ärende är akut och måste utföras ser vi gärna att du som hyresgäst inte är hemma när vi besöker dig, alternativ att du går in i en annan del av din bostad.

Våra besöksrutiner

Har du varit i kontakt med någon som bekräftats smittad av Covid-19 eller om du har symptom på sjukdom önskar vi att du ringer in ditt ärende på 090-71 72 00 istället för att besöka oss på kontoret.

Våra medarbetare följer självklart också dessa riktlinjer, så att du kan känna dig trygg om vi besöker dig.

Är din felanmälan akut?
Ring 090-71 72 00.

Vid brand, olyckor eller inbrott, ring 112.
För att få eller lämna information om olyckor eller kriser, ring 113 13.
Saknar du tv-kanaler eller har du problem med temperaturen i din lägenhet? Läs mer här.
Läs mer om hur vi skyddar dina personuppgifter här.

Om felanmälan ej är akut – fyll i formuläret
När du fyller i formuläret nedan behöver du välja ”Lokal” eller ”Bostad” för att hitta din adress.  Tänk på att beskriva ditt ärende så gott du kan. Ju mer information vi har desto enklare blir hanteringen av din felanmälan. 

Hantering av personuppgifter vid felanmälan

När du gör en felanmälan till oss behöver du ange personuppgifter för att vi ska kunna kontakta dig. Personuppgifter som behandlas är de som du noterar i formuläret. Klicka här för att veta hur vi hanterar personuppgifter vid felanmälan.