Felanmälan

Tillsammans hjälps vi åt att minska smittspridningen av covid-19. Vi ber dig därför att följa våra besöksrutiner nedan.

Är din felanmälan akut – ring 090-71 72 00. Om din felanmälan är akut och måste utföras ser vi gärna att du som hyresgäst inte är hemma när vi besöker dig, alternativ att du går in i en annan del av din bostad.

Om du har fått förkylningssymptom eller varit i kontakt med någon som bekräftas smittad av covid-19 i väntat på att din felanmälan avhjälpts ber vi dig boka om din tid. Kontakta oss på 090-71 72 00 så bokar vi om din tid.

Våra medarbetare följer Folkhälsomyndighetens riktlinjer, så att du kan känna dig trygg om vi besöker dig. Read the information in English here.

Fler kontaktvägar

Vid brand, olyckor eller inbrott, ring 112.
För att få eller lämna information om olyckor eller kriser, ring 113 13.
Saknar du tv-kanaler eller har du problem med temperaturen i din lägenhet? Läs mer här.

Hantering av personuppgifter vid felanmälan

När du gör en felanmälan behöver du ange personuppgifter för att vi ska kunna kontakta dig. Personuppgifter som behandlas är de som du noterar i formuläret. Läs mer här.

Om felanmälan ej är akut – fyll i formuläret nedan. När du fyller i formuläret nedan behöver du välja ”Lokal” eller ”Bostad” för att hitta din adress. Beskriv ditt ärende så gott du kan. Ju mer information vi har desto enklare blir hanteringen av din felanmälan.